Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Скокът в онлайн продажбите помогна на Alibaba да надмине очакванията

Бизнесът с онлайн поръчки се радва на 19% ръст на приходите за тримесечието

Скокът в онлайн продажбите помогна на Alibaba да надмине очакванията

Снимка: Andrey Rudakov/Bloomberg

Китайската Alibaba Group Holding отчете приходи и печалба за четвъртото тримесечие, които надминаха пазарните очаквания, след като блокадите, наложени заради коронавируса, накараха повече хора да пазаруват основни продукти онлайн, предава Ройтерс.

Докато хората си бяха вкъщи, а физическите магазини останаха затворени по време на здравната криза, онлайн поръчките се повишиха, а основният бизнес на компанията записа 19% ръст на приходите до 93,87 млрд. юана (13,16 млрд. долара) през тримесечието.

Приходите от бизнеса с облачни услуги скочиха с около 58 на сто.

В момент, в който китайската икономика започва да работи отново, преди големите икономики в Европа и САЩ, гигантът в електронната търговия заяви, че очаква да генерира 650 млрд. юана приходи за фискалната 2021 г.

Компанията се насочва все повече към нови бизнеси и технологии, докато конкуренцията в онлайн пазаруването нараства благодарение на JD.com и Pinduoduo, която е популярна в по-малките градове.

Още по темата

Миналата седмица Jd.com прогнозира приходи за второто тримесечие, които са над прогнозите на анализаторите, благодарение на по-големите онлайн поръчки на храна и други ежедневни стоки.

Общите приходи на Alibaba са се увеличили до 114,31 млрд. юана (16,02 млрд. долара) в рамките на тримесечието, което завърши на 31 март, от около 93,50 млрд. юана година по-рано.

Средната прогноза на анализаторите беше за 107,04 млрд. юана, сочат данни на Refitiv.

Като се изключат някои елементи, компанията е спечелила по 9,20 юана на акция, спрямо очакваните 6,10 юана.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Миглена Иванова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари ()


Още от Новини
JD.com и NetEase се насочват към вторични предлагания на борсата в Хонконг